Chceme dát šanci každému dítěti.
Na těchto stránkách jednotlivých tříd bychom chtěli prezentovat práce našich žáků a žákyň.
Podle dohody s třídním učitelem/učitelkou děti mohou prezentovat např. práce literární (básně, povídky,..), fotografické, cestopisné, sportovní, rukodělné, výtvarné atd. Práce, které mohou vznikat i mimo vyučovací hodiny, jsou v potřebném formátu předány v dohodnutém termínu třídnímu učiteli/učitelce. Zveřejnění následně zajistí webový administrátor. Podporujeme nejen individuální, ale i týmové práce, kdy se na úkolu podílí 2 a více dětí.
Věříme, že si stránky oblíbíte.
HORY LEDEN 2018
NAŠE TŘÍDA NA DOPRAVNÍM HŘIŠTI
23. 5. 2017 jsme jezdili na dopravním hřišti a plnili jsme úkoly pro získání průkazu cyklisty.
Takto jsme pracovali na projektu „ Domácí zvířata“. Byla to velká zábava.
3. ročník
O ČEM SI POVÍDAJÍ PTÁCI
Toto bylo téma literárně – výtvarné soutěže studijního centra Basic Havlíčkův Brod. Nejdříve jsme poslouchali ptačí zpěvy. Poté se děti s nadšením pustily do práce. Vymyslely krátké příběhy a básně o ptácích, které ještě ilustrovaly. Hotové práce vyhodnotily organizátorky soutěže. Všem zúčastněným dětem osobně předaly diplomy a drobné odměny.
GOLTZOVA TVRZ
Navštívili jsme prodejní výstavu obrazů Ivana Grubera s názvem Kameny dávných cest a pokusili jsme se vytvořit jejich reprodukci.
VYRÁBĚLI JSME DÁRKY KE DNI MATEK
PROJEKT VELIKONOCE
Několik dnů před svátky jsme pracovali na tématu Velikonoce. Zjišťovali a zpracovávali jsme informace o postních nedělích, pašijovém týdnu, vyráběli jsme dekorace, zdobili kraslice a perníčky, plnili spoustu úkolů s velikonoční tématikou, seli osení,… Nakonec jsme vytvořili knihu. Práce na projektu nás velmi bavila.
MYSLÍME SVÝMI SMYSLY
V hodinách vyučovacího předmětu ČAJS jsme se zamýšleli nad tím, jakými způsoby člověk poznává okolní svět. Děti zvládly pojmenovat všechny své smysly a zamýšlely se nad tím, jaké těžkosti přináší absence některého z nich. Přišly s nápadem, že si každý přinese do školy hádanky pro smysly svých spolužáků. Pomocí rozličných předmětů a potravin měly děti možnost vyzkoušet si svůj hmat, sluch, čich, zrak, ale i chuť. Pro všechny to byl nejen poučný, ale i příjemný zážitek.
KLAUNI
Toto téma přivítaly děti v hodině výtvarné výchovy s velkým nadšením. Práce se jim velmi zdařily.
Některým se dokonce podařilo ve volné chvíli zveršovat o klaunech báseň nebo vymyslet příběh. Přečíst si je můžete zde.